2015. november 16., hétfő

[FORDÍTÁS] 2015.10.23. A színész Ji Jin Hee nyílatkozott a házasságával kapcsolatban a "Taxi" -ban





2015 Október 13, 10:29
A jóképű színész Ji Jin Hee nyílatkozott a házasságáról az októberi TVN által "Taxi". 13.epizódban.
A "Taxi" embere kérte őt, hogy meséljen a kapcsolatáról, és küldött feleségének egy aranyos videó üzenetet is.
Ji Jin Hee azt nyilatkozta: "6 évig jártunk, és már házasok vagyunk 12 éve. Furcsa, hogy még mindig azt gondolom, hogy te vagy az egyetlenem, amióta találkoztunk. Annyira hálás vagyok és annyira szeretlek. Csalódott vagyok, hogy ez az egyetlen módja annak, hogy ezt kifejezzem . "
Ji Jin Hee, aki feleségül vette a pályájának legnagyobb csúcsán, így folytatta: "Bár az emberek körülöttem azt mondták nekem, hogy halasszam el a házasságot legalább egy évre, én nem bántam meg, hogy nem így tettem."
Milyen romantikus

Forrás:http://www.allkpop.com/article/2015/10/actor-ji-jin-hee-opens-up-about-his-marriage-on-taxi
Megosztotta:
Ji Jin Hee Hungary 지진희 헝가리
Ji Jin Hee Fan Club Hungary

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése